Min hamster älskar ...
Ja vad älskar just DIN hamster? Något mumsigt att gnaga på? Någon speciell aktivitet? Något speciellt kelande kanske? Något favoritställe att sova på?
Ja min hamster, Norris, ÄLSKAR verkligen dill(han sitter till och med gämter en öppen handflata då)! Annars älskar han att gnaga på jordnötter(I skalet och naturella) samt att bli kliad medans han käkar på frön. Han sitter gärna vid mig och käkar medans jag kliar honom :) Favorit aktiviteten för Norris är att gräva i sanden :D
Unix ÄLSKAR mat :) Han är väldigt glupsk…
han gillar även att väcka mig…
solros frön gillar han mycket, Även att somna i min huv tröja :)
#1: ne gud vad härligt det låter med en sovande fluffle i luvtröja :D
#2 jupp det är det, riktiga kelgrisen :)
Han gillar att vara med överallt och älskar när han får uppmärksamhet haha
#3: <3
Min mysiga guldhamster neo älskar mjölmask
#5: ja det är mumsmums!
Kiwi ÄLSKAR solros frön och pumpa frön. Hon slutar inte att äta!
Hon älskar också att gnaga på lister.. ”suck”
Sen så älskar hon att leta efter mat som är utspritt i bottenmaterialet!
Hon älskar också att göra trixet snurra runt (hon får en fröbit som belöning)
#7: hon gnager intepå listen, hon inspekterar den!
Min hamster älskar s.k. sprays, whimzee-tandborstar och salladsblad. Ja, egentligen det mesta i matväg, förutom vita hirskolvar, det är tydligen oätligt haha!
Min hamster älskar också frön, o framför allt persilja!! Det är verkligen hennes favorit🤩 det är inte ofta men ibland gillar hon också väldigt mycket att man klappar henne eller kliar henne, ibland slappnar hon verkligen av o börjar tillochmed sova! 😅 hon gillar även och leka och springa runt, och hon älskar whimzee tandborstar och hon ser ut som en liten hund när hon går runt med den i munnen😊 men favoriten är nog persilja och whimzee tandborstar!
Cindy ~2022-02-27~
Jag kan komma på en gemensam för alla mina: Dom älskar att sova 😂😂
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
- Redigerat 2022-08-06 15:06 av Cireea
#10: bea atthon är noga med tandhygienen!
#11: ja sova är underskattat
Sova är kul… Det håller Unix med om 😅
#8: inspekterar väldigt när isåfall
#15 och testar den en aning…
#15: nära* 😅
#12: Japp😂
Cindy ~2022-02-27~
Jag är trött på att min hamster aldrig är stilla hon springer bara runt i mina händer, vet att hon kanske inte gillar att vara vid mig, men hon går självmant ner i min hand och sedan går det inte att träna henne eller något. Nån som har något tips?🙂✌🏻🐹🤩😪🖤
#19: har samma problem
#19: det låter som att hon gillar att vara med dig, bara inte att vara stilla/kela. du skulle kanske kunna lägga något smaskigt i handen som hon kan gnaga på?
#19: gör helst en egen tråd om det, då det gör att denna tråden förlorar ämnet lite 😊
#0: springa i hjulet 4 life, blir det lite didigt kan man passa på att sova där också!👌🏻😍😪🖤 möjligen äta, göra sina behov och sånt i det! (Endast hamster ägare fattar Vrf jag skrev didigt och inte sent) matte får städa😪😃😃🤫🤫🫢🤭🤭
Min kompis hamster, Fluffy bara älskar att Skita💩 i min magficka på min huddi.
Tjena^^
#24: jamen det låter ju intresant …
hahaha
#25: hahah
Tjena^^
Jordnötter är något som Norris verkligen gillar, min allergi däremot håller inte med honom … nåja, det han gillar får han!
Jordnötter det kanske neo gillar har aldrig gett han det
Min hamster älskar mjölmaskar, att gräva och att leta mat 🥳
Ja det är smaskens
#31: fredagsmys?
#33: fredagsmys?
#34: att äta mjölmaskat låter som en hamsters fredagsmys :)
Ja min lilla guldis får bara 1 gång i veckan
#36: låter bra :)
Ja annars blir det för mycket
#35 Ja mjölmaskar är fredagsmys för hamstern men inte för matte xD De luktar SÅ ILLA. Jag klöks varje gång jag öppnar påsen 😆
Snart är det fredag!!
Ska googla hur man gör det perfekta hamster fredagsmyset
#39: det har jag inget problem med men min hals kliar när han får sin j ordnöt XD
Vad jobbigt
Fredag idag!
#43: mjo det är det ju när allergin säger hej men det står jag ut med för det är en av få saker han verkligen gnager på XD
Nämen
Socker ÄLSKAR att krypa in i tröj ärmar och Snövit skulle vakta sin mat och mjölmaskar med sitt liv
"A life without hamsters is possible but pointless"
#47: Socker låter ju så sött som namn! Och snövit kan man ju förstå, rör inte min mat XD
Min hamster älskar mjölmaskar!
#49: mums mums där alltså!