Här kan ni köpa Bunny Hamsterdröm Expert
Tänkte bara dela med mig av en hemsida där man kan få tag på Bunny Hamsterdröm Expert. Fanns tidigare på Zooplus men dom har numer bara baisc kvar.
För er som söker Expert:
https://www.drdknaagdierwinkel.nl/en/hamsterdream-expert-500-grams.html
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Åh vad kul att någon äntligen hittat! Är det bättre än BASIC? Det är väl mindre pellets i den?
Kanon! Har bara hört ryckten om exåert men inte hittat den ens på sida 3 av google!
#1 Ja expert är bättre då den inte innehåller pellets och har fler ingredienser så det blir mer variation 😊
#3: jaha! Då blir det kanske ett köp ikväll 😊
har nu köpt lite från sidan, vi får se hur snabbt det kommer :)
Nu har alla sakerna dykt upp hemma hoss mig. Åtta dagar, varav det var rn långgelg på fyra dagar då misstänker att det kanske hår fortare normalt
Det kom bra packat och allt låg tryggt med papper istället för plast som skydd. En av växterna hade dock inte någon förpackning. Över lag luktar allt bra och örterna/sädesslagen känns kvalitativa. Den runda ringen var en gåva.
#6 Underbart! 🥰
#6 så bra!
precis, tänkte att eftersom det är dyrt att importera såhär så kan man ge en liten review så ni ser hur de hanterar allt och mitt intryck som hjälp i frågan :)
Nu har jag kollat runt på sidan och satt ihop en ”lista”. Så det kanske blir att beställa😃
- Redigerat 2022-04-24 18:34 av HaMsTeRpLaMsTeR123
#10 Kul, du får posta här om du beställer! 😁
#11: det gör jag!😃
- Redigerat 2022-04-26 07:08 av HaMsTeRpLaMsTeR123
Hittade bunny hamsterdröm expert här i en djuraffär ungefär 10 minuter ifrån mig, funderar på om jag ska köpa.
De säljer inga djur! :D
sunoo
#13 Kul att fysiska butiker börjat få in det, har varit dåligt med det.
Vad heter butiken?
#14: Gladhs Krypin, det är egentligen ett hundkafé men de har några hamster saker också:))
sunoo
#15 Vad kul 🥰
Finns en sida till som översatt allt till svenska för den som har lite svårt med engelskan. Miscota brukar oftast ha både för dvärg och guld. Även lite bredare utbud överlag på Foder och inredning.
I Västerås har det funnits på Xlzoo inte kollat på någon månad nu, har dom inte inne lyssnar de gärna på förslag på vad de kan ta hem. Mysig affär som ger bra hjälp, tog hem massor av saker jag bad om när de öppnade. Önskade att de tog hem fågelmaten som ingen annan här har så slipper jag beställa, ett av bättre pelletsen. Samt ta hem mer smådjur och fågelsaker för det saknades i stan. Bättre alternativ mot Zoo som öppnat på hälla som har smådjur och haft otrevligt bemötande mot några har jag hört. Xlzoo kommer aldrig ha smådjur, men just öppnat liten fisk avdelning.
https://www.miscota.se/small-animals/bunny/p-167540
https://www.miscota.se/small-animals/bunny/hamster-feed-sueno-expert
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
- Redigerat 2022-05-07 14:38 av zickan
#18 Maila och fråga, kanske är en gåva?
#19: vi ska göra det, tack för svar! 🥰🙂
Everkin Critters, ett företag i Sverige, har också Expert!