Hamster iFokus

Hamster

Etiketterifokussajten
Läst 198 ggr
Cireea
13

PM till sajtvärd

Till att börja med vill jag säga tack till alla er som värdesätter min kunskap och mina åsikter här inne på Hamster iFokus. Det är alltid kul att hjälpa till och jag bidrar gärna med mina erfarenheter och min kunskap i alla trådar där jag har möjlighet.

Men, jag blir bombarderad med privata meddelanden (pm) här på iFokus där medlemmar vill ha tips och råd eller bara svar på allmänna frågor. Jag har absolut inget emot att hjälpa till men jag ser gärna att sådana frågor ställs direkt på sajten så även andra medlemmar kan bidra med sin kunskap och sina tankar. Även om jag sitter på en hel del kunskap så är flera åsikter och diskussioner alltid givande och det bidrar till utveckling hos oss alla. Allt som skrivs öppet på sajten kan dessutom hjälpa fler i längden då fler medlemmar kan hitta åt tråden och läsa vad som sagts.

Frågor om exempelvis burar, Foder eller liknande kommer jag inte svara på i pm då det tar upp alldeles för mycket av min lilla lediga tid men också för att det är sånt som vi har artiklar om på sajten och vi har flera kunniga medlemmar som gärna hjälper till. Det finns så mycket att läsa om här på sajten och jag tillsammans med mina Medarbetare har lagt ner mycket tid på olika artiklar.
Jag kan heller inte alltid svara direkt på pm, vilket lett till att vissa fortsätter spamma med frågetecken och nästan krävt svar från mig vilket lett till en liten tråkig känsla när jag kommer in på iFokus.

Är det frågor till mig som Sajtvärd eller frågor direkt riktade till min uppfödning så är det givetvis okej att skicka ett privat meddelande. 🥰

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

• Redigerat 2022-12-29 17:28 av Cireea
Herveaux
3

Här hittar ni artikelguiden där alla artiklar finns listade:
https://hamster.ifokus.se/discussion/1452132/artikelguide

// Harley

Välkommen till Sveriges bästa, och kanske det största, hamsterforum! Här hos oss finns massor av intressanta diskussioner, artiklar och tävlingar inom många olika ämnen, som avel, genetik, hälsa, kosthållning mm. Hamster.ifokus är helt fristående ifrån alla klubbar /föreningar. Välkommen in du också! Och det bästa är att det kostar inget att vara medlem.
HaMsTeRpLaMsTeR123
1

Putt

Ps. Tycker att artikel guiden är väldigt bra😊

[Elina07]
0

putt

Cireea
3

Påminner om detta ❤️🙏

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck