Hamster iFokus

Hamster

Etikettdvärghamster
Läst 141 ggr
Alessandra ha
2021-10-11 19:19
0

Bitsk hamster

Som några vet var jag aktiv här när jag hade börjat med hamstrar och fick min första hamster osv. Nu har jag två nya hamstar ( Light och Zack) Light är världen snällaste och skulle aldrig skada en levande varelse men sen kommer brorsan som stäcker man in handen i buren kommer han och ska typ mörda en. Jag mins en gång när jag precis fått honom och skulle plocka upp honom för ksk femte gången och han klätrar upp på min arm och tar tag hårt och hänger där jag som inte ville skada honom lät honom sitta där tills han gav up och när han väl släpper kommer några blod droppar ner. Detta ledde till att jag blev rädd att plocka up honom. Efter ksk en vecka tänkte jag att de kanske funkar att ha vantar på mig de gjorde de men han fastnar i dem och biter fortfarande kan ngn hjälpa mig?

HaMsTeRpLaMsTeR123
2021-10-11 19:31
0

Du kanske luktar något?

Cireea
2021-10-11 20:01
0

Biter han bara i buren eller även utanför? Tänker att det kan handla om revirbeteende.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Alessandra ha
2021-10-12 22:26
0

#2: han bits hela tiden den värsta gången jag prata om var han inte i buren men annars är han oftast i buren men också när jag också låter honom vara på golvet i en spring hage eller bara lös

Alessandra ha
2021-10-12 22:27
0

#1: tror inte de då jag oftast tvättat händerna innan och om jag inte har de så är det altid olika och ingen av mina andra hamstrar biter mig