Orange kiss?!
Idag så vaknade Kiwi mitt under dagen ( hon hade gjort ett hål som det kom ljus i ) och då passade jag på att fylla igen det medans hon ändå var vaken , så jag lyfte på locket, och bredvid hennes kisslåda så var det Bottenmaterial färgat orange. Hennes kiss brukar vara gult om det kommer på Bottenmaterial. Har ni några idéer om varför det är så? Jag gissar på att hon antingen ätit nåt rött eller att hon har någon konstig sjukdom, blev orolig 😥 Tack för svar i förhand!
Ps. Detta har hänt innan , precis då hon kom hem till oss men då var det liksom blodrött, men det hamnade iof på trä och inte Bottenmaterial, uppfödaren sa att det troligtvis bara var nåt hon ätit för hon hade inget sår och underlivet + doftkörtlarna var helt normala
Vad har hon ätit nyligen? Hur ser fodret ut? Finns där något orange eller rött så är det troligtvis det orsaken.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Hon åt några morotsbitar för nån vecka sedan om jag minns rätt, ska kolla i fodret
Vet inte vad det är men det kan väl vara dem?
Har Bunny hamsterdröm
- Redigerat 2021-09-19 18:07 av HaMsTeRpLaMsTeR123
#4 Ja kan mycket väl vara dom.
Alternativt att det bara blivit en kemisk reaktion i bottenmaterialet. Sånt kan hända ibland. 😊
Håll lite koll, skulle allmäntillståndet försämras bör du åka in. Annars är det nog ingen fara alls.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Okej tack! Hon är lika sprallig som vanligt och ber fortfarande om godis ( igår då ). Ska väga henne ikväll för att checka ( inte gjort det på några veckor) 😊