Hamster iFokus

Hamster

Etikett: bottenmaterial
Läst 185 ggr
hamster.Harry
0

vad skulle ni rekomendera för bottenmaterial

hejsan svejjsann tänkte bara kika in här och fråga vad ni använder för Bottenmaterial jag använder vanligt sågspån men skulle vilja byta av olika anledningar. Är kutterspån bra eller vad har nii ????:DDD

• Redigerat 2021-09-11 19:06 av Herveaux
91Marran
1

Carefresh blandat med Bunny bedding active. Blir fina gångar. Helt klart värt pengarna!

Mvh
Mig

HaMsTeRpLaMsTeR123
2

Jag har hört att kutterspån inte är så bra men vet inte om jag minns rätt. Jag använder care fresh eller kaytee clean and cozy blandat med alspån. Funkar ganska bra. :) här är en länk till Cireeas artikel över Bottenmaterial : https://hamster.ifokus.se/discussion/1494379/bottenmaterial

Hoppas den funkar 🙂

Välkommen till Sveriges bästa, och kanske det största, hamsterforum! Här hos oss finns massor av intressanta diskussioner, artiklar och tävlingar inom många olika ämnen, som avel, genetik, hälsa, kosthållning mm. Hamster.ifokus är helt fristående ifrån alla klubbar /föreningar. Välkommen in du också! Och det bästa är att det kostar inget att vara medlem.
  • Redigerat 2021-09-11 19:36 av HaMsTeRpLaMsTeR123
Cireea
1

Kutterspån bör undvikas, det stämmer.

Jag använder mig av Chipsi Extra eller Alspån. Är väldigt nöjd med båda sorter 😊

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

hamster.Harry
0

#3: tack!! för alla svar <3

CupcakeΣ(>Д<)
1

Dammfritt spån från granngården

Vänliga hälsningar

[Elina07]
1

Care fresh från zooplus. Tips är att blanda ut care fresh med alspån då care fresh är lite dyrt.
Millamore supersoft är också bra.