Var köper man kaytee clean and cozy?
Jag har tidigare köpt kaytee clean and cozy 85l på amazon, men nu så finns de inte på lager längre.
Har ni någon annan rekommendation på bra hamster bedding som man kan köpa istället?
Carefresh, Millamore, Über, Chipsi Extra är några bra. Kolla vår artikel om Bottenmaterial annars 😊
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
- Redigerat 2021-09-03 12:11 av Cireea
Vilket Bottenmaterial är bäst att kombinera med carefresh för att bygga tunnlar? Jag tycker tunnlarna verkar bli helt okej med bara carefresh men jag vill kunna dryga ut det då det är dyrt.
Jag har testat alspån men det ensamt går ju inte att bygga tunnlar med men hamstrarna verkade tycka om att gräva i det😊
Blandat med carefresh så la det sig på botten efter ett tag så det blev som inte blandat iaf.
Hur är Millamore supersoft eller hampa?
Kaytee clean and cosy har jag också använt men det verkar omöjligt att få tag på nu.
#2 Millamore Supersoft borde kunna gå bra att blanda med!
Hampa tycker jag dammar för mycket, flera av mina fick problem med luftvägarna så jag har skippat det. Men alla gör som dom vill såklart.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Jag blandar i Bunny bedding active tror jag att det heter i carefresh. Det fungerar bra till min gerbil som gräver mycket tunnlar.
Mvh
Mig
#3: ja då testar jag millamore istället.
#4: Det ska jag kolla upp, tack!