det sjukaste din hamster gjort
vad är det sjukaste din hamster har gjort? Det sjukaste min hamster har gjort är att han har gått armgång på taket
dela med er av era sjuka händelser,rymningar,sov ställningar eller vad som helst :)
Det sjukaste min hamster har gjort var när hon rymde och sprang till mitt kök hämta lite matbitar som min bror hade spillt ned och så sprang hon sen och typ gjorde ett bo under min storasysters säng hahahah 😂
Nu minns jag inte så mycket detaljer då det var typ 10 år sen.
Var bortrest några dagar och det var någon som kom förbi en gång om dagen och matade hamstern och kollade till akvariet, katten hade vi som tur var med oss. Dagen innan vi skulle komma hem fick vi ett samtal om att hamstern gnagt sönder buren runt hålet för vattenflaskan och att dem inte hittade den.
När vi kom hem sen visade katten ganska snabbt vart hamstern var (katten var livrädd för hamstern efter att ha blivit biten), hamstern hade byggt ett bo under ena sängen gjort av katthår och med kattmat som förråd 😅😂
Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls
Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎
Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕
#1: hahahaha ;)
#2: hahahahahaha
#2: vilken byggmästare
Min rymde och försvann. Skulle bli inlagd på sjukhuset så jag råkade sätta ett lite större hål i locket vid en "hög trappa" för jag hade brottom iväg.
Efter att det hände så satte jag galler över alla hål som var i locket. Mår dåligt över det det än idag. Det var ju mitt fel! :( Tråkigt men sant.
Mvh
Mig
Kanske inte är något sjukt eller så men i början då jag precis fått hem min hamster så bar jag upp henne, och hon skrämde ihjäl båda oss två😂 när jag då tog upp henne så skrek hon helt oväntat, mitt hjärta flög upp ur halsgropen om man säger så 😂😂
För några år sedan så hade jag en hamster som rymde under natten. Sedan vaknade jag av att hon sprang runt i min säng 🤣
Vänliga hälsningar
En av mina dvärghamstrar har hoppat över till hamstern i buren bredvid, det är en glasvägg mellan dom och jag fattar inte hur hon lyckades. (dom bråkade inte så ingen av dom skadades)
Sen så har hon bitit mig i armhålan också hahah!
Fick det dessutom på film😂
Min kompis hamster bet henne i bröstvårtan. Hon sa att det gjorde ont. Haha
Mvh
Mig
#2: Hahaha 😂😂😂😂
#10: hahaha
#10: Min första tanke va: varför va hon naken med sin hamster? 😂😂
Eller den kanske bara kröp runt i hennes tröja 😂
#13: hahaha eller bet igenom trjöjan ;DD
#13 Hon var naken under ett täcke. Vet inte varför hon hade hamstern under täcket också. Haha Hon sa att det gjorde ont.
Mvh
Mig
#7: hahhaah skrek ;)
min hamster rymde in i min gaderåb när min pappa skulle kolla så ser han ett hamster huvud sticka fram vi fick fram henne tlslut
#17 hahaha ja hon SKREK 😟😂
#18: oj hahah om det hade varit min mamma hade hon trott att det var en mus och då kan jag säga då skulle hon skriiiiiika hahahh XD
ja jag var såå rädd att hon skulle bli klämd i min skut gaderob bara 3 dyng efter att jag fått henne hon var ej tam så hon hoppade från pappa men med lite gurka fick vi in henne i buren hon skadades ej som tur är
#21: ja vad bra :D
Har bara haft min i 10 dagar, men hon har käkat upp hörnet på mitt täcke har jag upptäckt. Min förra rymde och käkade upp mina pocket böcker som jag hade under sängen.
Min hade en vana att ha matförråd i hjulet, så under nätterna när hon sprang i hjulet lät det precis som en marakas….
När jag fick hem min hamster så det första han gjorde var att lägga sig i röret i buren då han var rädd. Det slutade efter ett tag.