Hamster iFokus

Hamster

Etiketterbeteendehamsterallmänt
Läst 129 ggr
HaMsTeRpLaMsTeR123
0

Gillar era hamstrar att bli klappade?

Som det står i rubriken så tänkte jag att det skulle vara kul att vet om era hamstrar gillar att bli klappade, och var isåfall? Min gillar det inte gätte mycket ( hon vill hellre springa runt på golvet )😊

• Redigerat 2021-06-04 02:25 av Cireea
Bilbo123
0

Alla mina utom en gillar mest att sitta i handen och är inte så förtjusta i att bli klappade, men en av dem älskar att bli lite löst kliad i nacken. Hon börjar kisa och om jag slutar så blir hon svin arg😂

HaMsTeRpLaMsTeR123
0

Hahah😂 min kan vara i handen några minuter i början, sedan gömmer hon sig några ytterligare minuter och sen, sen blir det full fart!

Bilbo123
0

😂ja dem är ju underliga små krabater!

Meraxes
0

Man kan väl säga att min hamster tolererar det, i alla fall en stund 😅 När hon tröttnar springer hon iväg 😁

Cireea
0

Alla mina blir gärna klappade, sedan gillar vissa det mer än andra. Dock är det ingen av dom som visat att dom ogillar att bli gosad med.

Utöver det: jag bytte etiketter så dom är lämpligare. Undvik etiketten övrigt. Vi håller på att rensa under den etiketten då 99% av alla inlägg ligger där i onödan. Finns bättre alternativ och etiketten kommer försvinna när vi rensat. 😊

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

• Redigerat 2021-06-04 09:58 av Cireea
HaMsTeRpLaMsTeR123
0

Okej förlåt 😬 lite svårt att hitta dem bäst passande.. 😅