Prisvärt bottenmaterial?
Hej från mig igen, jag undrar hurvida 26liter Bottenmaterial för 199kr är prisvärt eller inte. Är det mycket för den summan eller är det kanske mer normalpris? Jag hittade aspen snake bedding på en lokal djuraffär för den summan. Det är alltså riven aspen vilket jag har hört bra saker om. Vet bara inte om det är mycket, lite, mittemellan, är det dyrt, billigt eller lite lagom? Har en detolf om det hjälper. Skulle det vara värt att köpa eller är det ett väldigt högt pris?
Jag tycker är det är ett okej pris. Är det ett bra strö så är det helt klart värt det.
Mvh
Mig
Tycker det lät högt 🤔
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Tycker också att det lät lite dyrt…! Men är det bra kan det ju vara värt ändå såklart 😊
#1&3 okej, tackar :)
#2 mjo kände lite så kag med men mon kompis som använder detta till sin djur (hon är hyperallergiker) är super nöjd. Hon reagerar inte på damm och hennes ödla kan göra jättebra gångar :)
#4 Är alltid värt att testa i alla fall. Priset kanske spelar mindre roll om det är ett väldigt bra Bottenmaterial.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
#5: wow, jag är impad att du kunde läsa vad jag skrev … men sant. Jag är villig att prova trotts priset :)