Tack!
Vill bara säga ett tack till alla här som får sajten att fungera! Vill speciellt ge ett tack till cireea! Du gör så fantastiska jobb med att lägga ut inlägg där man ska lägga till etiketter, länka bilder, och inte uppge falsk information.
Och om man har en minsta lilla fråga så vet man vart man vänder sig tack till alla och till Cireea!!🥰
:)
- Redigerat 2021-04-18 21:38 av Cireea
Håller med att Cireea är guld värd. Utan henne hade jag inte suttit här inne. Jag har inte ens någon hamster längre men jag trivs så bra här inne.
Mvh
Mig
#1: Vad kul att du är här ändå! Håller med, hon gör ett bra jobb och sidan är jättebra.
Du har inte funderat på att skaffa hamster igen?
#2 Har gerbiler och katt nu och det räcker, även om det kliar i fingrarna. Är sugen, men sambon blir nog inte så happy. Har inte riktigt plats heller. Räddar från blocket och det har inte varit någon akut på länge.
Sen har jag inte riktigt råd.
Mvh
Mig
- Redigerat 2021-04-15 11:53 av 91Marran
Men oj vad fina ni är! 🥺
Tack för era värmande ord. Jag uppskattar er alla som är här inne och förgyller sajten med era bilder, idéer och tankar. All kärlek till er! 🌸❤
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
#0: #1 #2 kan bara hålla med er. Dagliga uppdatering och aldrig falsk info utan bara mycket erfarenhet. Kärlek till dig (och såklart alla andra som får sajten att funka)❤️🌺
Jag är helt borta!
Ska gå och leta efter mig själv nu.
Om jag kommer tillbaka innan jag kommit tillbaka får du gärna be mig stanna kvar och vänta på mig