Hur lägger man till profilbild!?
Jag är ny här och vill lägga till profilbild. Men jag hittar inte var man gör det och har testat massa olika saker utan resultat. Så snälla, kan någon hjälpa mig!🙏🙏🙏
Jag är helt borta!
Ska gå och leta efter mig själv nu.
Om jag kommer tillbaka innan jag kommit tillbaka får du gärna be mig stanna kvar och vänta på mig
Det gör du under Inställningar och sedan Avatar. Där kan du ladda upp en profilbild.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Tänk på att använda en bild du tagit själv eller en bild du har tillåtelse att använda. 😊Har du ingen passande bild kan du kika på pixabay, där hittar du massor av fina bilder som är helt fria att använda.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Tack både #1 och #2 men fattade inte riktigt. Var är inställningarna…
Jag är helt borta!
Om jag kommer tillbaka innan jag kommit tillbaka får du gärna be mig stanna kvar och vänta på mig
Uppe till höger, över "senast på iFokus".
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
#4 Nu ser jag den tack så mycket!
Jag är helt borta!