Roligt material att gräva i?
Har nu byggt ett ny våning till min hamster. Med en "pool". Tanken var att fylla den med jord, men det är en djungel att hitta rätt sort med mera. Funderar på om det finns något annat roligt han kan gräva i, sandbad har han redan två stycken av.
Om jag köper jord…är reptil soil bäst? Eller vad kan man köpa. Hittar ingen ogödslad jord när jag söker runt på internet. Tacksam för svar!
Har du toalett?Om du inte har kan man ju alltid fylla poolen med toalett Sand.Men om du har toalett tror jag det kan vara lite svårt att byta.Om man söker på amazon finns det en slags jord.Det kanske inte exakt jord men tror det kanske kan vara lite roligt att gräva i.Jag är inte en expert så det kanske är fel att ge sin hamster det. Men jag tror om det funkar för reptiler borde det funka för hamstrar🐹
Bilder raderade av upphovsrättsskäl. Det är INTE okej att lägga ut bilder som inte är dina egna. Gäller även skärmdumpar //Sajtvärd
- Redigerat 2021-03-04 23:02 av Cireea
Det här kanske också är kul😄
Bild raderad, se ovan //Satjvärd
- Redigerat 2021-03-04 23:03 av Cireea
#1 Det är inte okej att ta andras bilder du får länka istället.. Cireea har tagit upp att man inte får ta screenshots eller andra bilder utan tillåtelse ett flertal gånger.
Du får läsa sajtreglerna som Cireea skrivit..
:)
- Redigerat 2021-03-04 20:41 av Thea.1
Bilder raderade. Ska man skriva på sajten ska också reglerna följas.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck