Carefresh i kindpåsar
Hej.
Det är absolut inget ovanligt med att de hamstrar bomaterial!
Hamstern kommer att hamstra ut bomaterialet i sin sovhörna senare.
Hamstrar gör så när de bygger bo.
Vänliga hälsningar
Nej de gör så. Men ta bort fejkväxten. Den är inte bra för hamstern. Det är ju fint såklart men för djurets bästa så…
- Redigerat 2021-02-12 17:04 av blåbärskulan
#2: vilken av dom?
:)
#3: man ska väl inte ha någon fejkväxt i buren, så alla om du har flera.
- Redigerat 2021-02-12 18:42 av blåbärskulan
#4:Varför inte då?
Hamstrar gnager på det mesta och plast ska inte en hamster gnaga på. :)
Mvh
Mig
#6: Tack då vet jag :) ville ha ett tydligt svar😊
Har för mig du sa i en annan tråd att du skulle byta det mot nya riktiga Växter istället. Så jag trodde du visste det inte var bra för den.
- Redigerat 2021-02-12 19:04 av blåbärskulan
#8: ja jag har inte tagit tag i det en
Det är många som har fejkväxter till sina hamstrar. Här är har ni två exempel, finns massor fler.
Bilder raderade på grund av upphovsrättslagen /sajtvärd
- Redigerat 2021-02-13 15:09 av Cireea
#10: Ja, jag vet bara att folk på detta forumet har sagt man inte ska ha det. Hade själv velat ha det men kan det vara farligt för djuret så nej.
#10: fast är detta dina bilder? Det är emot sajt reglerna att inte ta andra bilder utan tillåtelse
Bara för att en del folk har plastväxter i sina burar betyder inte det per automatik att det är lämpligt. Finns dom som har metallhjul och vadd också, det gör inte dessa saker bra eller lämpliga för det.
Plastväxter i sig är inte farligt, men det blir olämpligt om hamstern får för sig att demolera dom.
Sedan kan det vara bra för dig, #10, att läsa igenom våra Sajtregler och inläggen som ligger i kommentarsfältet i anslutning till reglerna. Det är inte acceptabelt att använda andras bilder utan lov. Det går emot lagen.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck