Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 257 ggr
Thea.1
1

Organiserat hos hamstern

Är det bara jag som älskar att ja det organiserat hos hamstern? Speciellt med fodret. Jag brukar fylla upp färdiga burkar med måttet min hamster ska ja per dag så ja enkelt kan hälla i det i skålen sen. Tror faktiskt att jag har ett stort problem 😂 älskar att göra fint och organisera hos hamstern i hamsterhörnan

:)

Thea.1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Melvold93
0

#1: fy va skönt. Jag vill ha det organiserat men just nu är det mer som ett bombnedslag 😂 måste ta tag i detta snarast kände jag nu haha

Thea.1
0

#2: innan jag börja organisera va det också bombnedslag grejerna låg överallt😂

CupcakeΣ(>Д<)
1

Åhh så trevligt det verkar 💕
Ja du, med 4 hamstrar och för mycket saker i mitt rum så ser det hemskt ut, tyvärr.

Vänliga hälsningar

Meraxes
0

Vad fint att organisera det så!

Jag har inte riktigt så noga bland hamstergrejerna men ska fixa en ordentlig förvaringslåda till leksakerna och bottenmaterialet i alla fall så att det slipper stå i en papplåda på golvet xD Nåja, det ligger ju inte utspritt över golvet nu i alla fall, det är ju alltid något…!

Dvärg Kiwi
0

Jag förstår dig #0 Det är så skönt när allt är på sin plats och man vet exakt vad man ska ta men det är tråkigt när man redan har organiserat allt

Sienna5
0

Älskar du och trivs med att organisera på det sättet är det väl jättebra och inga problem :)
Jag har hamsterns mat och saker i en låda.
Gillar ordning och reda, men har fyra barn, så det är lite komplicerat att få ordning på allt här hemma…