Hamster säkra leksaken
Hej, köpt denna leksak från fågelavdelningen. Lyckades få loss ena ringen och kunde på så vis få bort plast ”pärlorna” från den. Mitt problem är att de andra sitter för hårt för mig att lossa. Några förslag på vad jag kan använda för att få bort plasten?
Alternativt är plasten ok då det var tänkt för fåglar att tugga på?, tvivlar dock på detta.
- Redigerat 2021-01-18 21:04 av Cireea
La till etiketter då det saknades i inlägget.
Jag vet inte om jag hade vågat sätta ner den i en hamsterbur, tänker att en hamster kan fastna mellan ringarna som går runt träpinnen om man har otur.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
#1: ah, förlåt! Glömde de där ettiketterna igen. Verkar omöjligt för mig att minnas dom!
Ringarna r relativt stora men bra poäng. Kanske kan passa i lekrummet så det är gnag och lek under uppsyn med den?
#2 Ja där kan du nog ha den så den inte används utan uppsyn 🥰
Då tror jag inte att du behöver ta av plastdelarna heller eftersom du kan hålla koll. Annars kanske en tång eller liknande kan hjälpa?
#3: tång … tja jag har aldrig sagtvatt jag är smart. Tack för hjälpen och tankeställarna ❤️❤️
#4 Äsch, det har ju inget med att vara smart att göra 😁Ibland är det lättare att se lösningar och idéer när man står "utanför" och inte är mitt uppe i det.
#5: sant, nen känner mig bra dum XD