Hamster iFokus

Hamster

Etikett: campbells
Läst 566 ggr
Någootnamn_
0

Hon skakar och står helt stilla

Hej hej. Köpte ett syskonpar av en uppfödare för en vecka sen ungefär. Båda är fem veckor men har lagt märke till att den ena är lite skygg och rädd av sig så försöker ta det så lugnt som möjligt med henne men efter jag vart på toa och gick in i mitt rum precis stog hon i buren helt stilla och skakade lite. Tänkte att hon bara ”lyssnade in” men hon stog så jääättelänge och fick totalpanik så försökte greja lite försiktigt i buren så hon vakna typ men så började hon typ SMÅTT stänga ögonen så hon Kisa typ så försökte få liv på henne genom att röra henne och hon gjorde ingenting. Flyttade på henne men hon var som en död Sten.. sen tillslut reagerade hon och kutade in till sitt bo. Och jag vill verkligen veta vad det var så jag kan känna mig trygg nästa gång det händer. Kände mig sååå hemsk när hon sprang in i boet för jag måste ju på något sett skrämt henne. De är de sista jag vill göra🥺 Behöver oxå tips på hur man kan ge dom små bäbisarna tryggheten och att dom inte är rädd för mig osv. Ber om ursäkt för långt inlägg men behöver verkligen hjälp.

Någootnamn_
0

Behöver verkligen svar🥺

Roya
0

Jag är inte nån expert men har du nån annan djur som katt eller hund? Kskdet har skrämt henne.

Thea.1
0

Det kan ju vara något som skrämt henne som #2 säger. Har du husdjur hemma?? Hon kan ha fått en chock av något. Finns det något du tror har skrämt henne?

:)

Thea.1
0

Det kan ju vara något som skrämt henne som #2 säger. Har du husdjur hemma?? Hon kan ha fått en chock av något. Finns det något du tror har skrämt henne?

:)

Någootnamn_
1

Hej igen. Nej inte vad jag vet. Jag har mitt rum ute i ett attefallshus och inget djur där isåfall kanske hon blev rädd när jag stängde dörren? Den låter ganska mycket nämligen. hon mår bra nu iallafall och hon har börjat att bli mindre skygg när jag har i handen i buren så det går framåt iallafall! Tack för svaren❤️

91Marran
0

Härligt att det går framåt :)

Mvh
Mig

Denna kommentar har tagits bort.