Får den?
Hej, jag har sett en sån här inlägg om vad man får ge sin hamster men den är kanske lite gammal så tänkte göra en ny. Så om du undrar någonting om hamster får äta det där, kan du fråga här. ( jag är ganska ny så vet inte hur man lägger ut bild hihi) Kom ihåg hamster får inte äta nåt som innehåller salt, citron och socker.
Jag undrar om det funkar för hamster och är bra?
Bild raderar av upphovsrättsskäl //Cireea
Bild raderar av upphovsrättsskäl //Cireea
Får hamster äta detta. För jag har en sajt som är super bra och där står det färska mat man får ge till din hamster men det stod inte anis eller fänkål.
Hänvisar dig till denna tråd: https://hamster.ifokus.se/discussions/5bbb459d8e0e74252f2818f1-kan-man-ge-detta-till-hamstern-trad?stickies-1
#4 ingen kommer svara för den är lite gammal som jag sa. Så ingen kommer hitta inlägget.
#5 det kommer ju ändå upp och de flesta svarar nog om dem faktiskt har svaret :)
Som #6 skrivit så kommer det komma upp att någon skrivit någon kommentar. Och även för inte så länge sedan så var tråden aktiv, så någon kommer antagligen svara.
Roya, nu börjar jag tröttna på det här.
Jag har sagt åt dig att sluta skapa nya trådar med nya frågor hela tiden. Det är jätteförvirrande och svårt att hänga med i alla trådar. Samla dina frågor i en och samma tråd, då är det lätt att följa diskussionens utveckling.
Låser denna. Använd hänvisad tråd.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck