Puss puss
Brukar ni pussa era hamstrar? Själv brukar jag göra det. Så fort mina vänner ser mig pussa min hamster säger dom typ ”ew det är ohygieniskt att pussa hamstrar” Och tycker att hamstrar är smutsiga och ohygieniska djur. Själv tycker jag bara att det är omoget att säga så, hamstrar är inge mindre ohygieniska eller smutsiga än några andra djur. Vad anser ni? Pussar ni era hamstrar?
Liksom, hamstrar är ju generellt rena djur. Dom kissar inte överallt, utan dom har sin plats som dom kissar på ev i hörnen bara, dom tvättar sig mycket, osv. Självklart finns de ju hamstrar som är orenliga och inte tvättar sig så ofta, kissar överallt o så men det är ju ganska ovanligt
Jag pussar på mina hamstrar också emellanåt 🙂
Hamstrar generellt är väldigt renliga djur, det finns betydligt mer ohygieniska djur att pussa på och röra vid.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Jag pussar på alla möjliga (och omöjliga😉) djur och bryr mig inte ett dugg om det kan uppfattas som ohygieniskt. Mina djur är min familj och jag kan ju inte hjälpa att de är så söta och därmed "puss-vänliga"❤️.
Vissa av mina djur pussar jag ju inte på som typ. fiskarna 😂 men råttor, möss, hamstrar, kaniner, marsvin, hundar osv. får sig massor med pussar och gos. Mina gojor vill jag pussa (jag menar får man vara så söt?) men det är inte det smartaste (de kan tro att man vill mer då😉) så där blir det mer pussljud (som de besvarar ibland😍).
När ni pussar era hamstrar närmare ansiktet brukar dom också sätta upp tassarna mot läpparna och göra ett rynkigt ansikte efter ett tag? 😂 Det är nästan som att dom säger ”nä nu är det nog med pussar mamma”😅😂
Jag pussar mina hamstrar typ hela tiden, tycker inte d e ohygieniskt alls, ska resten av djuren få pussar så ska ju hamstrarna oxå d #4 jaaa ibland så gör dem d, jättegulligt
Jag pussar mina hamstrar. Förstår inte vad som kan vara så ohygeniskt med det. Hamstrar är ju ganska renliga djur av sig gemfört med andra olika djur…
Man ser verkligen hur som desperat försöker komma bort från pussarna 😂