Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 1204 ggr
Hamsterdvärg
0

Blod i örat HJÄLP

Hej! Ibland brukar jag kolla så att min dvärghamster på 1 år mår bra.. Denna gången var allting bra hon var pigg och glad men jag tyckte hennes öra såg lite röt så jag tog en närmare titt och säg att det var lite blodigt men man såg inte så bra på kortet men inuti var det lite torkat blod blandat med färskt blod om jag såg rätt? Jag är ganska orolig men fortfarande lugn för det ser inte så farligt ut men är de någon som vet vad jag kan göra? Veterinär? Jag har ingen aning svara så snabbt som ni kan tack:(

Hamsterdvärg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Hamsterdvärg
0

Man ser inte på bilden så bra men ska försöka ta bättre

Hamsterdvärg
0

Hon kliar även mycket i lrat

Hamsterdvärg
0
Vixxen
1

Uppsök veterinär för att hjälpa din hamster.

Cosmonautens
0

Hon kan ha kliat det blodigt för att hon har ohyra eller ev allergi, uppsök veterinären! :)

Hamsterdvärg
0

#6 menar du att ja ska prata eller ta henne till veterinären?

-Aida-
2

Ring en smådjursklinik som tar andra smådjur än bara hundar och katter, det är mycket viktigt, står på deras hemsida vilka djur de har kompetens för. Säg vad problemet är för din hamster och dom kommer ge råd eller vilja se på de själva.

Cireea
0

Hur har det gått?

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Hamsterdvärg
0

Det har gått väldigt bra! Dom kollade upp örat och dom sa att hon säkert hade skrapat upp sitt öra för jag hade stenar i buren dumt gjort men dom tror de va de om jag minns rätt