Namn hjälp
Halloj! Jag behöver tips, idéer och hjälp att komma på ett namn till min uppfödning alltså ett prefix. Har suttit i fler dagar och funderat och funderat men kommer inte på något så nu behöver jag hjälp🙈 Alla idéer mottages
Vill du ha roliga namn? I såfall kanske du kan döpa föreldrarna till huvudpersonerna i din favorit bok/film och ungarna till dem andra i boken/filmen. Eller olika grönsaker om du gillar det.
Forma ett namn utifrån dina intressen om det är möjligt. Jag valde mitt namn utifrån mitt intresse för historia och religion.
Eller så kanske det finns någon hamster som betytt mycket för dig och att du på något sätt kan använda det namnet. Vissa döper sin uppfödning efter gatan dom bor på, sitt efternamn eller kvartersnamnet.
Har du tanke på att bli registrerad i någon förening?
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Försökt forma utifrån mina största intressen som är djur och bakning men inte hittat något bra. Enda namnet jag kan komma på utifrån gatan jag bor på är blackens men jag föder inte upp svarta hamstrar så det passar inte. Tanken är att jag ska bli reggad och håller för tillfället på och uppfylla kraven för att bli reggad så tänkte att det är bra och ha ett prefix också så jag slipper tänka ut det när jag ska skicka in ”blanketten”
Vad föder du upp för art?
Vilken förening tänkte du vara med i?
Föder för tillfället bara upp kinesisk men kan tillkomma en art till Planen är först och främst shs men kommer försöka vara reggad i båda
Så jag siktar mot att vara reggad i shs och så blir shf som ett plus o kanten om jag blir reggad där
Något sött namn kanske: Buddy min förra lilla hamster som jag hade 2014 hette så det betyder ju vän på engelska eller baloo det är jättesött❤️
Jag vet inte hur shs har det men shf har ju som regel att namnet inte får vara för likt ett prefix som redan finns registrerat. Tänk på det också innan du väljer namn 🙂