Paprika hittades död.
Idag såg jag något bakom hjulet. Gick fram och knappte på buren men ingen respons, då insåg jag att hon var död. Hon var ett år och hade både mat och vatten i buren. Vet inte vad hon dog av. Mamma gissade på ålder, men ett år är ju ingenting. Hon var jättepigg dagarna innan. Trodde att hon sov igår kväll så tänkte inte på att kolla till henne mer än på morgonen. Jag försöker att inte klandra mig själv, men det är svårt. Nu har jag bara en hamster kvar och två marsvin. Den hamstern är nog runt året. Så hon dör väl snart hon med. Det jobbiga med hamstrar är att de dör. Vissa hinner man knappt lära känna (omplaceringar). Kommer bara ha en tills jag hittar någon som behöver akut hjälp. Vilket jag hoppas att jag inte behöver. Djur ska inte behöva ha akut hjälp, typ att buren är olagligt liten, ingen inredning, sjuk osv. Nä jag ser hellre friska och "bra" djur på blocket.
Mvh
Mig
❤️
❤️
<3 Det behöver absolut inte vara ditt fel. Hamstern kunde haft en sjukdom eller bara dö lite i förtid.
🌺
// Lova
Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning
❤️💔🌺
Beklagar! Jag vet hur det känns.. för en vecka sen dog min lilla hamster. Men vet att dom har det bra där uppe i hamster himlen ❤️
Nej så tråkigt, beklagar! 🌺
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Beklagar 🥀, Du ska verkligen inte klandra dig själv! Jag har läst många av dina inlägg och har sätt att du är en jättebra hamsterägare!
#8 Tack! Jag har lugnat mig nu och insett att det inte är mitt fel.
Mvh
Mig
Beklagar, vet precis hur det känns. Min guldhamster dog för några år sedan, han blev bara tre månader…💔 Jag trodde ju det var mitt fel för jag trodde jag tagit hand om honom dåligt😕 Idag fattar jag att det inte var mitt fel och jag saknar honom så mycket!❤️💚💜
#10 Man klandrar sig själv för lätt. Hon fick några paprika kärnor dagen innan. Kan vara dem.
Mvh
Mig
#8 Vad bra, för du är verkligen en av de bästa hamsterägare jag har sätt!♥️
Beklagar sorgen😭❤ Paprika var så fin🌺. Tror inte att det var paprika kärnorna då jag brukar ge mina hamstrar det. Vad bra att du inte känner skuld på dig själv längre då det absolut inte var ditt fel då du var en superbra hamster ägare till paprika😊 Nu kommer hon att träffa massa kompisar i hamsterhimlen och äta hur mycket nötter hon vill🥜🌰