Era hamstrar?
Här e min lilla puff!
Awwww så söta!❤️
Jag kan aldrig ta bra bilder på Gandalf för han sitter ALDRIG stilla😂
Äta, Sova, Netflix<3
Timmy och Lillemor när de var bebisar😊
#0 ååå min lilla Gullan så söt du är
ÅÅ alla har så söta hamstrar, hur gamla är dem?? Min Gullan är ju som sagt 10 veckor
#14 Du är inte lite fräck som går och snor bilder av andra människor och sedan ljuger om dessa på forumet. En snabb sökning så hittade jag bildernas riktiga ägare. Usch!
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
#14 Guldhamstern med lite blått i bakgrunden är min hamster😂 Det är Magic Mike xxs, in och se på instagram (pandorashamsterbox) så ser du. Ska du sno bilder så gör det snyggt😂
Här har vi honom i höstas. Och min lilla dvärghamster när jag skulle köpa henne för några månader sedan (den enda bilden jag har på datorn)
#17 Åhh va fin! Ser ut som min Lillemor

Den ljusa hamstern som sitter på bakbenen med en tass på skålen ligger på blocket. Ett gäng som säljs för 40kr /st.
Åå så söta❤️
#21 Man får länka till annonser som ej är ens egna enligt sajtreglerna. Om man hittar annonsen borde det dock dock tekniskt sett vara okej att lägga upp en skärmdump - då kan man se om bilden är med i en annons
#21 Jag har också sett annonsen. Haft kontakt med säljaren då jag kanske skulle köpt, men det blev aldrig av
#26 på blocket som det står o #19 s kommentar :)
#27 Menar län
#28 skickar det privat till dig
Undrar varför hamstern på 6:te bilden i annonsen är så blöt kring ögat… Känns lite udda sätt att bli blöt på så kanske hamstern får ögondroppar och inte är frisk(?), men annonsen säger inget om det…
Mina hamstrar heter Molly och Oddysen :) Två honor som är syskon :) Har tyvärr ingen bild på datorn :(
Min Fererra :D Choklad DS och hon är oddeye på båda ögonen :D
Import från Nederländerna!
Rescue --> https://isabellshamsterhem.weebly.com/
Guldhamster, Campbell Dvärghamster, Vintervit Dvärghamster och Roborovski Dvärghamster uppfödning --> https://luvaxhamstery.weebly.com/