Hamster iFokus

Hamster

Etikett: minneslund
LĂ€st 1511 ggr
[dvÀrgkaniner]1
2015-12-10 10:30
0

R.I.P Coco

Idag hittades min lila systers hamster Coco död i buren đŸ˜ą Coco hade somnat pĂ„ sin favorit plats, hon gillade inte att sova i huset utan att sova utanför huset. Hon brukade göra mig lite irriterad dĂ„ hon  alltid skulle sĂ€tta jĂ€ttemycket mat dĂ€r mot kanten nĂ€r man öppnar buren.  Coco var ocksĂ„ en rymmare och hon gillade ocksĂ„ att gĂ„ in i andras burar pĂ„ nĂ„got konstigt vis? En gĂ„ng smet hon in med min dvĂ€rghamsterhane och hon sov med honom utan att döda honom???  Ă„ven fast hon var en guldhamster sĂ„ skadade hon inte nĂ„got djur hon trĂ€ffade pĂ„. NĂ€r hon hade ungar lĂ€rde hon dom allt hon kunde đŸ˜›Dom sista typ 2 veckorna vi hade henne hade hon bara vilja sova đŸŒ› 
Hon blev 4 Ă„r gammal. 

🌈Vila i frid finaste Coco đŸŒˆâ€ïžĂ„nnu en Ă€ngel som lĂ€mnat jorden för en plats i himlen â€ïž
Du ska veta att Ă€ven fast du kanske var vĂ€rdens jobbigaste  Hamster sĂ„ Ă€lskade jag dig Ă€ndĂ„. 

Ger nu en bild pĂ„ hennes ungar hon hade och en bild pĂ„ henne. 

Cocos ungar

Coco

thea_thea
2015-12-10 10:32
0

đŸŒș

[SebastianR]
2015-12-10 17:54
0

Beklagar ❀

[Desdemonas]
2015-12-11 17:36
0

Beklagar đŸŒș

Amun-Ra
2016-02-16 19:22
0

Beklagar sorgen vĂ€nne. Min gammel gubbe gick bort för 4 dagar sedan. Det Ă€r tungt och trist nĂ€r de lĂ€mnar oss. Styrke kram

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

[dvÀrgkaniner]1
2016-02-17 12:15
0

#4 Styrke kram till dig ocksĂ„ â€ïž