Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1528 ggr
Min Hamster Muffin
0

Köpa tillbehör

Hej! Jag behöver lite nya roliga saker till min hamster och jag undrar om ni vet om några sajter där det är billigt, bra saker, många saker, och billig frakt! Tack så mycket om ni svarar!❤️

thea_thea
0

Zooplus har rätt bra grejer. Måste även fråga om det är din bild i avataren?

Evovva
0

Hittade en sida som heter Djurmaxi. Mycket hamstergrejor till ett bra pris. Ska skicka efter där när nästa hamster kommer.

91Marran
0

Zoofast :-)

Mvh
Mig

Cafesinner
0

Djurmaxi och amazon uk :)

[Abbe2016]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fina tillbehör till hamster,marsvin,kanin, transportbur pris 50kr, hus pris från10kr, hörntoalett pris 20kr,matskålar pris 10kr st, klosax 20kr, grönsakshållare 10kr, sele och koppel pris 20kr, höhäck 20kr och kam 10kr, Stora vattenflaska 40kr, , hamsterhjul 20kr, hamsterboll 30kr och hamsterhage allt i toppenfint skick
Jag kan skicka flera bilder om det önskas.

Jag bor i Goteborg

91Marran
0

#5 kan du tänka dig att skicka mot fraktkostnad?

Mvh
Mig

Min Hamster Muffin
0

Jag kanske köper allt som du då säljer på bilden… Och jag kan betala frakt om du vill det så!

Min Hamster Muffin
1

Hur gammal är du Abbe2016?

thea_thea
2

#8 Vad är det för fråga?

[Abbe2016]
0

#8 av: Min Hamster Muffin

Hej!

Jag är 42 år gammal men jag är ny i sverige och Hade hamster i flera år och är mycket van med dom.

Tyvärr jag kan inte skicka de mot fraktkostnad.

MVH

Hamsterpojken
0

Jag ser på en youtuber som heter Erinsanimals och så har jag sätt hur man kan göra saker av toarullar som en labyrint eller godismaskin

ÄlskarHamstrar12
0

#9 vem skulle du helst vilja göra affärer med? En 8åring eller en vuxen person? :)

thea_thea
0

#12 Beror helt på vad det är för affär. Kändes bara lite out of the blue att fråga någon det haha