Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 1061 ggr
LinneaPuh
0

Är något fel?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min hamster har blrjat somna vart som helst… Jag menar alltså förut så brukade han bara sova i huset, nu kan han somna vart som helst. Är något fel?

LinneaPuh
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och han sitter alltid bakom hjulet…? Och lutar sig mot det😂

Snuttefia
0

Har det hänt något annat utöver det vanliga?
Äter,dricker,springer mer/mindre?
Sover mer/mindre?

M.V.H Snuttefia

LinneaPuh
0

Nej det är bara det som jag märkt :/ Han äter som vanligt, springer som vanligt och dricker som vanligt

LinneaPuh
0

Han dricker mer!!!!!

91Marran
0

#4 Ring en kunnig veterinär.

Mvh
Mig

Hamster.love
0

Jag hade en hamster som tyvärr dog i dec… Han var precis som din lille krabat, sov lite överallt i buren:) av mina erfarenheter är inget alls "fel" utan det är snarare dör varmt för hamstern. Han/hon vill inte sova i huset pga att det är för varmt. Så om du nu har en gallerbur till hamstern så tycker jag att du ska ställa en liten fläkt (den får givetvis inte blåsa för mkt så det blir för kallt och förkylning kommer) bredvid buren så ska den nog bli "bra" igen:) hoppas tipset funkar! (Det har funkat för mig och alla mina hamstrar som blivit sådär:)

Hamster.love
0

Om han sitter och trycker vid hjulet kan du ju ta upp honom lite mer tror det kan bero på stress. Lycka till!

LinneaPuh
0

7 Jag tar upp honom varje dag, så fort jag kommer in till mitt rum så springer han till öppningen av buren så släpper jag ut honom. Så varje gång han springer dit så släpper jag ut honom

LinneaPuh
0

7 Jag tar upp honom varje dag, så fort jag kommer in till mitt rum så springer han till öppningen av buren så släpper jag ut honom. Så varje gång han springer dit så släpper jag ut honom

91Marran
0

Se till att huset kan andas bra och inte blir fuktigt. Får inte vara för varmt.

Mvh
Mig