Hamster iFokus

Hamster

Etiketthamster
Läst 989 ggr
Ellrose
2016-01-02 14:26
0

pyssel

Hej. Jag undrar om det är någon som bor i Gävle som har hamster och som skulle kunna tänkas träffas och kanske pyssla till hamstrarna om du vet något roligt tips. jag skulle också fråga ut lite om hamstrar då det är lite nytt för mig då jag bara har haft hamster sen i september.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

ÄlskarHamstrar12
2016-01-02 16:50
0

Bor inte i Gävle men kan säga att man kan göra jätte mycket med glasspinnar och limpistol ( vanligt lim är farligt) Man kan tex göra stegar :)

Ellrose
2016-01-02 17:52
0

ok då får jag försöka göra något med det.  tror du det går att måla pinnarna med vattenfärg så det blir lite färg på allt?

Instabeliebeer
2016-01-02 23:01
0

Du kan göra färgerna av grönsaker( tex orange av morötter) du kokar det med vatten och sen när det har svalnat så har du hamstervänlig färg. Om hamstern börja gnagar så är det perfekt då det är lite smak Orange:morötter Lila: lila kål( vet inte vad det heter, hehe) Grön: sallad/kål Blå: blåbär Rosa: hallon/jordgubbar Det här kan vara till hjälp:) Kom ihåg använd inte citrus frukter. Hoppas att detta hjälpte

Ellrose
2016-01-03 13:47
0

Tack #3 det ska jag prova med at färga med.

Instabeliebeer
2016-01-03 20:59
0

Du kanske behöver måla det i flera lager, vänta till ett lag har torkat innan du ta ett till.

MaaariaS
2016-01-04 00:37
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Man kan klistra stenar på toarullar så får man fina tunnlar för hamstrarna att springa i(tänk på att hamstern inte får vara för stor så att den får plats i rullen och inte fastnar)

Medarbetare på Chinese crested ifokus.