Kommer sakna dig Puh
Nu sitter jag i bilen. Med tårarna sprutandes överallt. Jag vill inte, jag vill inte. Du är min lilla gamla gubbe. Du hsr levt ett bra liv och vart glad. Men sen hände något. Du förändrades helt plötsligt. Det började med törst och mycket urin. Senare till lathet. Jag såg dig aldrig springa i hjulet längre, varför blev det så? Var du bara extra trött? Men det pågick länge. Du började gå mer i vikt. Du åt mindre. Kan du säga mig varför? Jag önskar att du kunde det. Gjorde jag något fel? Jag hoppas inte det. För du är en del av migg hjärta. Jag hoppas att du hade ett bra liv dem sista månaderna som du bott hos mig. Jag hoppas att du fann ro och tyckte om mig. Jag är arg på dig för att du blev sjuk, jag är arg men också väldigt väldigt ledsen. Du förtjänade inte det här. Du förtjänar inte att ha ont. Det är därför jag har bestämt mig för att hjälpa dig. Hjälpa dig så du slipper att ha ont. Så du kommer till hamsterhimmlen där du kan äta så mycket solrosfrön som du bara vill. Jag kommer sakna dig Puh. Min lilla bebis. Du kommer alltid ha en del i mitt hjärta, jag hoppas att du vet det. Hoppas du kommer sova gott min lilla bebis❤️
Vila i frid lilla vän :( <3 Kramar till dig!!
Styrkekram till dig. Det låter som att han har haft ett fantastiskt liv eftersom din kärlek till honom går rakt in i hjärtat på än i din text. Lider med dig, det är fruktansvärt när tiden är kommen för ens lurviga vänner att få somna in. Men man vill ju alltid deras bästa även om det krossar än själv.
I love not man the less, but Nature more…
Nu är det gjort.
💔😭
Åh, styrkekramar till dig, Puh verkade vara en fantastisk hamster, han verkade tycka om dig väldigt väldigt mycket❤️ Det är alltid svårt att fatta beslutet att ta bort sin vän. Men man får tänka på hur bra han kommer ha det när han slipper lida. Man måste ju alltid ställa sig frågan "Är det för min skull eller för djurets skull som jag låter den fortsätta leva". Finns om det är något❤️
😢❤️💕
❤️❤️❤️
Jag saknar honom så mycket
Massa styrkekramar! Jag har gått igenom detta några gånger och det är bland det värsta som finns!💕❤
**//Amanda