Edmund❤Ayla
Igår kväll, (11/9), parades Mapilamis Ayla med min Edmund.❤️ Så nu hoppas jag på bebisar här den 27/9!
Ayla är Normalfärgad Lh och är bärare av creme, bö och rö. En go och aktiv tjej. Detta blir hennes andra och sista kull.
Edmund är Sobel Lh och kan vara bärare av både rö och bö. En ganska liten kille men han har ett väldigt fint huvud. Två Ck har han och även Hp för "mycket vackert huvud". En lugn och väldigt snäll kille.
Förväntade färger: Normalfärgad, Normalfärgad Umb, Creme, Sobel
Eventuella färger: Rost, Rost Umb, Rö Rost, Rö Rost Umb, Cinnamon, Cinnamon Umb, Bö Sobel, Mink, Koppar, Caramel, Rö Caramel, Rö Creme
Alla ungar blir Långhåriga.
Ungarna får stamtavla och blir registrerade i SHF.
Jag bor i Ljungskile ca. 7 mil norr om Göteborg, men transport brukar inte vara så svårt att ordna!
Intresselista:
Jag: hane
Trine: hane, bö sobel
Jag kan vara intresserad så du vet:D
Skriv gärna ett meddelande till mig, tänkte berätta lite angående Trine :)
Jag måste få säga att bilderna är underbara! :)
Spännande! Hoppas det tar ^^
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#2 Tack!:D #3 Ja, visst är det! Tack, det hoppas jag med..;D
Bebisarna är här!😍 Inte alla som föds under blodmåne..🌛 Ganska många ser det ut som. Gissar på runt 10 st.🙂
Jag är ev intresserad utav en sobel hane! Tror du att leverans skulle kunna ordnas till Göteborg? :)
#6 Du har Pm! :)
åh Grattis :D
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
Tack Emilia!🙂
Grattis 🙂
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Idag är bebisarna 6 dagar gamla och de växer så det knakar!😍 9 st är det! Jag gissar att det är 4 nf/nf umb, 2 creme/caramel, 2 sobel, 1 rost/rost umb. Kön och mer säkra färgbestämningar får vänta några dagar.🙂
Ååååh, de här ungarna kommer att bli SÅÅÅ fina! ❤️🎈
Svenska Hamsterföreningens Forum: SHFs FORUM
Taack Tina! ❤️ Jag ser så mycket fram emot att se dem växa!😊
Bebisarna är 10 dagar idag och har nu fått namn.🙂 3 killar och 6 tjejer är det! De är döpta efter månar eftersom de föddes under supermånen/blodmånen.😃🌛
Atlas - Sobel LH, hane
Kale - Normalfärgad LH, hane
Iocaste - Normalfärgad Umb LH, hane
Lo - Sobel LH, hona
Miranda - Normalfärgad LH, hona
Ophelia - Normalfärgad Umb LH, hona
Elara - Creme/Caramel LH, hona
Juliet - Creme/Caramel LH, hona
Charon - Rost Umb LH, hona
😍😍😍
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
Åhhhh längtar 😍😍😍
Grattis till jättesöta ungar😍Bara älskar nf umbarna, även om de andra ungarna var ursöta också.