Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 570 ggr
[pusselbit]
0

Tacksam för snabbt svar!:)

Jag ska åka in till IKEA snart och handla, tycker mina hamstrar låter illa på nätterna när de gräver och håller på, de bor just nu i en SAMLA från IKEA men jag funderar på köpa vitrinskåpet och sätta ner dem i istället, skulle det låta mindre tror ni? :)

Mirre395
0

Om det låter när de krafsar eller rör sig mot plasten så tror jag att det skulle hjälpa med DETOLF då glaset är mer dämpande än plasten (Jag har både samla och DETOLF). Är det långt till IKEA från dig? Annars kanske det är värt att tänka igenom… Jag tycker själv väldigt mycket om DETOLF-buren och rekommenderar den starkt, men det kan vara värt att fundera lite.

[pusselbit]
0

#2 Jag har funderat till och från på vitrinskåpet sen jag skaffade hamster, var inne på att välja vitrinskåpet redan då men tog samlan då istället eftersom jag upplevde den smidigare då jag var osäker på hur det skulle bli och sånt. Det finns ju både för och nackdelar med båda, vitrinskåpet är snyggare men svårare att få rent osv… Ja, jag bor tyvärr 5 mil ifrån närmsta stad, och vitrinskåpet är ju inget man bara konkar med sig på bussen precis:/ Har haft i tankarna att köpa det länge men det känns som att jag inte verkar bli något klokare i det här :)

[pusselbit]
0

#1**😭

annlen68
0

#3  Har du ingen du känner som har bil då? :)

[pusselbit]
0

#4 Jo :)