Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1645 ggr
Pollyssa
0

Intresse för LH guldhamsterungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej!

Är sugen på att ta en kull på mina två guldhamstrar! Innan jag bestämmer mig vill jag se om det finns nåt intresse för ungarna, vill försäkra mig om att de kan få fina hem då jag inte vill behålla fler än en men inte vill lämna bort dem till någon djuraffär eller oseriöst hem… 🙂

Har aldrig gjort detta förut, så är inte registrerad hos svenska hamsterföreningen, honan har dock stamtavla och hanen har härstamningsbevis då de kommer från uppfödare, så släktträd kommer att finnas 🙂Om jag tar kullen kommer ungarna att finnas lite utanför Malmö. Honan är snart 6 månader gammal, rödögd creme långhår satin, med cremebaserade färger bakom sig. Hanen är 1 år gammal, sobel dominant spot (eventuellt silversobel ds eller silvergrå ds, svårt att se), långhår, med både cremebaserat och svartbaserat bakom sig! Båda med väldigt fint temperament, vill därför gärna föra det vidare och behålla en egen unge efter dem! 😍

Bifogar bild på hanen & honan :)

Pollyssa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hmm ser lite skumt ut med bilderna :O här kommer en ny på honan för hon ser lite avklippt ut i alla fall på min dator x)

[Howres]
0

Jag är kanske intresserad, bor i Eslöv :)

Imasy
0

Många köpare kan man ju även hitta på Blocket mfl liknande sidor.

En annan sak som jag tycker är viktig att ha i åtanke är att ha någon form av back-up plan. Om du har tio intresserade idag så kan mycket hända på två månader och när ungarna sedan ska flytta kanske du bara har tre intressenter kvar.

Pollyssa
0

#3 Jo jag vet, men tyckte här verkade ett bra ställe att fråga :)