Rekommendera lekhage?
Jag letar efter en stor rymningssäker lekhage för guldhamster(med låg inredning). Finns det något större än 130l samla?
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
Du kan göra en egen enkelt och billigt!:) https://m.youtube.com/watch?v=6d2eUTe2vC8
Mvh Maja
Medarbetare på Guldhamster iFokus
Tack, men jag har för segt internet för att se videon. Involverar det sågande och något som är otympligt/svårt att stuva undan?
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Jag använder en byrå från second hand, den ligger på rygg, lådorna borta med nersidan mot väggen, den hade ingen botten så jag har satt för plattor framför väggen. Byråar finns ju i massa storlekar så man kan hitta stora och bra. =)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
#3 Ja, det är nog det bästa. Då kan jag ställa den mot väggen/på soffan.
Jessica Jones (2015-)
#2 Kan göra en imorgon i kartong och visa, tror att det är svårt att förstå hur man gör när man ser mina dåliga bilder… ;) men man klipper hack ner till mitten på två kartongbitar och efter det sätter man ihop dem. :)
Mvh Maja
Oj, det var fel bild… Kan nån ta bort mitt inlägg #5?
Mvh Maja
Här är en lekhage som jag gjorde åt mina hamstrar :)

Jag använder ramen till ikeas expedit, hade två små hemma så satte ihop dem.
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
pallkrage eller vad det nu heter finns på rusta
Jag använder ett badkar.