Hur gammal blev din äldsta?
Hallå! Har en guldoshona som fyller 4 år 10-16e februari, hon är pigg och normal men väldigt tunnhårig och går som en gamling , undrar lite när tusan hon ska dö!? Trott döden var nära i 1,5 år. Så när hon blev 3 fick mamma ta henne för pallar inte döingar :S Så om hon där imorgon kommer hon levt längst i min hamsterkarriär. Hade en hane som blev mellan 2 år 8 mån och 3 år och 1mån. Hur gammal är/har din blivit?
Hallå! ibland tror folk att mina inlägg inte är seriösa. Det är seriösa inlägg, skulle inte driva med er. Kram
om du har så svårt att inte "palla döingar" ska du nog inte skaffa ett djur, de allra flesta dör långt före oss
Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum
Den äldsta jag haft är min ena hane som jag har just nu och han är en pigg liten rackar. 🙂Han blir 2 år den 19:e den här månaden. Min näst äldsta blev 1 år och 11 månader..
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Min äldsta blev 3 år i somras, det var en liten dvärgis och han dog för ca två veckor sedan. .
Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com
Vi hade en guldhamster hona när jag var liten som blev drygt 4 år :)
Min äldsta blev ca 3 år gammal :)
Uppfödare på Guldhjärtats hamsteruppfödning http://guldhjartatshamstrar.weebly.com
min älsta blev 4 år och några månader.
min äldsta lever nu men är verkligen på det sista nu han är 2 år o ca 9 månader
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com
3, dock ägde jag den bara i två veckor då jag "tog över" den 🙂
// Johanna
Medarbetare på Dvärghamster iFokus
min första vintervita dvärghamster blev 3 år och 9 månader🙂
Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤
Häftigt med såna gamlingar som blir bortåt 4 år! Wow trodde knappt att det existerade! Min äldsta blev 2 år & 5 månader iaf. Hemskt när de dör för tidigt :(
#11 jösses så söt! Stora ögon :) var hon en dvärghamster? Gissar på det iaf fast det är lite svårt att se säkert… Urgullig & tänk så gammal hon blev ändå!
#12 Helt rätt! En dvärgis var hon, på bilden hade hon sin vinterpäls som gjorde henne nästintill kritvit, så hennes svarta ögon syntes mycket tydligt! Ja, och hon hade det bästa temperamentet och var alltid lugn och stilla. Urmysig :-)
Jag har inte haft någon innan jag skaffade dom jag har nu , min äldsta är snart 1 år. (Hon börjar visa täcken på ålder…) Och den näst äldsta är snart 4 månader :) (Har bara två)
**//Amanda