Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 640 ggr
Aja85
0

Klantig matte :(

Min guldhamster var ute och sprang i tv-rummet, och givetvis hittade han en godis jag tappat. Han tog med den in i huset. Tänkte jag kollar huset sen och tar bort den då. Men blev rädd för att han hade fått tag i en chokladlins.  Jag kunde inte hitta den i huset. Såg att han hade nåt i kindpåsarna, så jag tvingade honom att spotta ut det, genom att klämma ur det ur hans kinder. Det var inte godisen som var därinne, utan bara delar av en godisboll (är ungefär som musli och för hamstrar) han hade fått. Nu är jag livrädd för att jag har skadat hans kindpåsar, för det var inte mjukt jag tvingade ur honom 😭

fiore
0

Haha, vet inte varför men jag skrattar åt din text.. Du är så söt.
Nä, tror inte du har skadat din hamsters kinder! Bra att du tog en koll, det är viktigare att hen inte får i sig en chokladbit än att hen får lite ont som snart nog försvinner på en kort stund🙂

don't let anyone destroy your happiness Pussmun

Aja85
1

Står fel. Ska vara: " Det var inte mjuka saker eller sådant med jämna former jag tvingade ur honom." #1: Bra att jag roar ngn. Roar definitivt inte mig själv.

Emouse
0

Jag tror inte du behöver oroa dig. Det var bra att du tog en koll fastän man inte ska hålla på med kindpåsarna så mycket. Om du ser att hen har ont så ska du nog kolla upp det, men tror att du kan lugna dig.

Hoppas det inte blev något fel🙂

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤