Död mus i hamstermaten
Tänkte bara skriva detta Var på ullared i lördags och köpte hamstermat där. Idag när jag skulle ge mat till hamstern så gräde jag lite i maten för att leta efter små frön, då såg jag någonting som var väldigt stort och såg ut som en stor bit av en frukt så jag kollade närmare och såg att det var en väldigtväldigt liten mus eller iallafall någon slags gnagare! Kollade man nära såg man att den hade tassar och öron och sånt! Har slängt maten nu och tänker inte köpa mat från Ullared någon mer gång:-)
varför kontaktade du inte tillverkaren?
1# Såg det precis så vi tänkte göra det:-)
Rekommenderar att du mailar eller ringer till både Ullared och till företaget som tillverkar maten (står på förpackningen) och berättar vad du hittat så att de kan se över sina rutiner. Du får också tillbaka pengarna för produkten.
"På natten är alla katter svarta"
Vi ska göra det:-D
Vill bara säga också att jag ringde till mamma och sa detta. Så nu ska hon ringa till både Sjöbogårdens och Ullared:-)
Vill bara säga också att jag ringde till mamma och sa detta. Så nu ska hon ringa till både Sjöbogårdens och Ullared:-)
Usch vad vidrigt!
Tur att ni kontaktar dem, sådant ska man inte behöva se i hamstermat😕
// Johanna
Medarbetare på Dvärghamster iFokus
Ja, usch:( Är hos mamma nu och ska kontakta dem:-)
Tyckte du borde ha märkt rubriken med (X) då det kan vara känsligt för många att se en död mus det första man gör 😕
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
9# Oj, sorry.. Tänkte inte på det:/ Ska börja göra det, tack för att du sa till:-)
Åh vad äckligt! Jag som också köpte sån mat i veckan och var så glad för det!…
Lilla Mollys Guldhamstrar
http://lillamollys.weebly.com
Köpte mat från Ullared en gång, men den hade massa färgglada "fillers" och luktade äckligt, så jag slängde den.
Hur gick det med detta??
Lilla Mollys Guldhamstrar
http://lillamollys.weebly.com
#13?Vi ringde till sjöbogårdens och sa detta:-) och han sa att han skickar kuponger tror jag det var?;) får kolla med mamma den och om har rätt;-)
Är inne på mobilen så ursäkta om det blir stavfel osv;-)