Hamster iFokus

Hamster

Etikett: hamster
Läst 1246 ggr
[MikaelaR]
0

När är din hamster som mest aktiv?

När är din hamster som mest aktiv? vilken tid på dygnet? Berätta gärna vad för sorts hamster du har också.

Min hamster är en guldis och brukar vara vakna typ vid 8 tiden och blir piggare ju senare det blir då springer hon runt och aktiverar sig hela natten.

Yohanna96
0

Har en guldis som får sin kvällsmat mellan 21-22 och efter det är hon som mest aktiv :)

Elinim
0

Min hamster, en guldhamster, är mest aktiv under natten, efter 12. :)

LillyAmanda
0

Dubbe (guld) är som aktivast runt nio. Och Lilly (dvärg)är som aktivast vid tolv :)

**//Amanda

hannatove
0

Mina hamstrar är som mäst aktiva på kvällen runt 9-10.  så då brukar jag ta ut dom arnnars brukar dom typ riva ner hela buren! så det är ingen ide att ta ut dom på dan för då vill dom bara in igen!😉

Scorpio97
0

Tiderna jag brukar pyssla i buren/med honom. Alltså runt 7-8 på morgonen på vardagarna, vid 15-18 på eftermiddagen samt på kvällen. 

Sen är han även ganska aktiv på nätterna.

//Jessie

[Nampheet]
0

Guldisen: är mest aktiv vid ca 22.00

Dvärghamstern 21.00

nåt spnt :p

Whippet
0

Min guldis är vaknar lite då och då, men då äter eller dricker han bara vatten, så när han börjar ''röra sig'' är runt 19-20 tiden, sen när han lägger sig igen är väl runt 5-6 tiden på morgonen :)

I'm out Vilar huvudet i handen

thea_thea
0

9-3 är han uppe och röjer vad jag har märkt. Han är en gammal guldis.

Wilmizzen
0

Min är aktiv runt 23:00 till 08:00 ungefär vilket gör att jag inte kan hålla på med henne så mycket. Hon är en dvärgis på 7 veckor! :)

Dvärgvädur
0

Min dvärg är såklart mest vaken på natten, men han brukar vara aktiv på morgonen, lite mitt på eftermiddagen och senare på kvällen. Dagtid sover han som en stock.

// Johanna

Medarbetare på Dvärghamster iFokus

Besthamster
0

min hamster (dvärghamster) är som mest aktiv klockan 12