Yuki blir tatuering
Min älskade pojke skall få en minnesplats på min kropp. Än så länge är bara första utkastet av skissen färdigt, och det kommer bli mer likt honom!
Min idé som jag plockade ihop och visade tatueraren:
Första utkastet av tatueraren:
Vi har pratat om att göra området runt nosen mindre + lite längre päls osv, så det kommer bli mer likt min lilla ängel innan den hamnar på mitt lår :)
Glöm inte att säga åt tatueraren att göra mörkare på Yukis fläckar så att det verkligen blir Yuki :)
Älskar idén!
Det kommer säkert bli jättebra! Jättegulligt.
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Vad fint gjort av dig :)
Det kommer
bli jättefint! Kommer absolut följa detta.
http://ask.fm/JessicaReips
Jag har skickat fler bilder på honom och förklarade vad som behövde ändras. Detta är ju en första snabb-skiss bara. Han svarade även att han kommer ha ett foto bredvid när han tatuerar:)

Läckert verkligen, kommer bli hur fint som helst! Jag älskar tatueringar som har en fin betydelse och blir ett minne av en del av ens liv.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Såg skissen på tatuerarens instagram, har själv tatueringar från honom och han är grymt duktig :) Tror att tatueringen kommer bli jättefin när den är klar (:
Åh vad kul!! Ja han är grym ^^
Ju mer jag tittar på sissen ju mindre tycker jag att den liknar Yuki. Han har ju bara ritat en hamster rakt upp och ner. Se till att han gör en ny skiss (vet att det bara var första). Jag är själv tatuerare men vill givetvis inte dissa någons val av motiv eller hur tatueraren väljer att skissa, utan det är bara en liten notering jag gjort :)
Den är jättelik Yuki tills man börjar jämföra den med en faktiskt bild på Yuki ;)
Får nog hur som helst skjuta upp den till hösten nu eftersom studenten = EN MILJARD OVÄNTADE UTGIFTER.
Har det blivit någon tatuering än? Skulle vara kul att se slutresultatet! :)
håller med #12 🙂
SVEA
Vill se resultat!
Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤