Hamster iFokus

Hamster

Etikettroborovski
Läst 991 ggr
Michaela-N
1

Kommer dom ut?

Får hem mina robbar idag och är lite nojig över buren! Har en 45l samla-låda från IKEA, köpte dock inget lock till och får som nödlösning ha ett lock till en annan låda ovanpå som skydd så att de inte tar sig ut genom vattenflaskan. Vad tror ni? Kommer det här funka?

Michaela-N
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.

Tessan01
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nej, det skulle inte jag tro :) men jag låtar ju inget. Men inte i princip. Kör på med mina robbar utan lok =) dock IKEA samla 130L så lite större än din. Men mina kommer inte ut. Edit: testade på nytt med bilden =) Såhär har jag min vattenflaska =) Får man fråga bara av ren nyfikenhet, varifrån kommer dina robbar? =)

Michaela-N
0

Ja men 130-litern är 43 cm hög, denna är bara 28 :/ Men vi provar och ser. Dom är ju än så länge bara bebisar, så…

Ser ingen bild!

Skickar PM :)

[MikaelaR]
0

Jag tycker locket ska vara öppet för det blir väldigt dålig ventilation med bara borrade hål det räcker inte.

Pollyssa
0

#2 Vilket smart sätt att ha flaskan!!! 😉

Tessan01
0

#5 Visst är det :) så slipper man göra hål i lådan, samt kan man ha var man vill =D

Michaela-N
0

Dom har inte tagit sig ut än i alla fall :) Funderar på att göra en bildtråd åt dom lite senare

Tessan01
0

#7 Jaa det får du göra! Vill se mera bildernas dem :D Har inte gjort nån till mina för får inge bra bilder på dem, för snabba och lite dåligt ljus :)