Vila i frid - Junior
Idag lämnade Junior oss!
Det är med en enorm sorg som jag skriver dessa ord. Min vackraste kille har somnat in för allra sista gången i sitt hus. Han låg där, precis som när han brukar gå och lägga sig. Om det inte vore för att han inte reagerade när jag rörde i spånet så hade jag trott att han sovit. Den här gången som inte min Junior, inte på det sättet jag önskade i alla fall.
Vila i frid Junior ❤️
20131211 - 20140910
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
R.IP Junior, styrkekramar till dig ❤️❤️❤️❤️
Nej så tråkigt. Jag beklagar sorgen 😕 Han levde inte länge. Undrar hur det kan komma sig?
Vila i frid Junior 🌺
Beklagar sorgen 😕
Vila i frid Junior 🌺
#2 Jadu.. ingen aning. Han hade somnat i huset och han har varit lite spak (trött och seg) ett par dagar. Generna? Ibland är det ju som bara "deras tur"…😕Hur som helst är det hemskt! Så fruktansvärt hemskt att han lämnat oss redan.
Jag som varit så beredd på att mina gamlingar ska lämna mig men så blir det en sån ung som Junior 💔
Nej, stackarn! Beklagar! :( Styrkekramar till dig Kaosarn! *ger en kram* Vila i fred Junior! ❤️
Beklagar 🌺
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
#4 Usch så tråkigt 😕 Jag tänkte du kanske skrivit fel datum. Tråkigt att du inte alls var beredd på det. Men du fick åtminstone lära känna honom, och han somnade ju i sitt hus som han brukade. Så han somnade säkert trygg och lycklig en sista gång ❤️
Tack hörni, de flesta vet ju hur jobbigt det är när ens lilla älskling lämnar jorden, oväntat eller inte ❤️
#7 Han har en underbart fin son kvar här och en kull som nyss fötts dessutom. Han lämnade oss som en liten boll i huset. Han såg fridfull ut faktiskt. 🌺
Aw vad tråkigt, beklagar! :(
Beklagar verkligen! Vila i frid allra sötaste pälsboll :-(
Åh vad söt han var! Förstår att det är jobbigt. Vet själv hur ledsen man blir. Sov gott Junior! ❤️
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Beklagar :( Sov gott Junior ❤️
Massa Styrkekramar till dig♥ Sov gott finaste Junior♥♥
**//Amanda