Första hamstern!
Jag ska skaffa hamster!! Min dotter vill ha ett husdjur och jag tänker att en hamster ska jag kunna klara av jag också, men är det något speciellt man ska tänka på.? Ska också kolla in djuraffärerna också. Lite research först alltså! Här vill jag inte bara gå och köpa första bästa, utan jag vill ta reda på saker och ting först!! Kramkram
Många Goa Kramar
Annisangel
- Redigerat 2021-05-29 15:48 av Herveaux
Hej! jag skulle kunna mejla dig mitt dokument som jag ger till hamsterköpare om du vill!
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com
www.hamsterforeningen.se är också ett bra ställe att starta på. Sen ser du "Artiklar" i menyn uppe till vänster där du kan botanisera.
Är det något som är förvirrande är det bara att fråga, det är fullt med uppfödare här som kan svara på frågor eller erbjuda hamstrar. Ifall du hellre vill köpa från djuraffär kan det kanske finnas en bra inom köravstånd från dig.
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
#1 Gärna det BlackandBlue!!! Tusen tack! Maila på annisangel1976@gmail.com #2 Jag har inget körkort men bor i Nyköping om det kanske finns nån uppfödare i krokarna :) Vad ni är snälla!!! Kramkram Kramkram
Många Goa Kramar
Annisangel
Nu är det skickat :D
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com
#5 Tack :)
Många Goa Kramar
Annisangel