Uppfödare
Hej! Jag kommer skaffa en hamster men jag har inte hittat någon uppfödare. Jag undrar, finns det några bra uppfödare i Uppsala / Stockholms området som föder upp Guldhamstrar ?
A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool . - William Shakespeare
Jag har en kull på 11st födda igår. I borlänge men min sambo jobbar i stockholm och kan levera dit :) Www.silverangens.weebly.com
-Guldhamsteruppfödare-
-Hundfrisör-
-Djurälskare-
Kan du lägga upp några bilder ?
A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool . - William Shakespeare
Kommer dem vara korthåriga eller Långhåriga
?
Har lagt in en annons med en Silvergrå satin lh hane som finns i Stockholm :)
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Behöver man göra nåt extra med pälsen när dem är lj ?
Långhåriga :) nej de behöver iaf inte jag :)
-Guldhamsteruppfödare-
-Hundfrisör-
-Djurälskare-
Jag har hört att man ska kamma dom med tandborste och lösa ut tovor varje dag
Ja, jag kammar mina varje dag :)
Med tandborste eller smådjurskam ?
Jag planerar en kull i början av Sebtember mellan Otto (Laban) och Majken (Queens Extra), lägger ut planeringen på min hemsida inom de närmsta dagarna så man kan läsa mer om de förväntade färgerna m.m :)
Bor i Uppsala, Gottsunda
Xoxos hamsteruppfödning ~ http://xoxoshamstrar.weebly.com/
#13 vad heter din hemsida?
SVEA
Xoxos hamsteruppfödning ~ http://xoxoshamstrar.weebly.com/
Tack var finns du ?
SVEA
#16 Hon bor i Uppsala, det står även i #13
Oj såg inte det
SVEA