Ben&Jerrys Bildtråd!
Här kommer Ben&jerrys bildtråd jag la ut samma på Dvärghamster iFokus men det är ju två olika sidor så tänkte lägga ut här också.
Ben är en Agoutifärgad vintervit hane. Jerry är en Sapphirefärgad vintervit hane, Båda två från samma uppfödare! Jerry är en mer lugn typ och speciell Ben är busig och kelig lite hoppig när han ser en vid buren och gillar att sitta i handen hade egentligen tänkt mig en vintervit med "vit" päls men blev annat när jag fäste mig vid dessa individers personlighet :)
Kommer fler bilder i denna bildtråd senare var lite svårt och ta bra/okej första bilder på dem!
:)
Gu så söta!
Borgs kaniner - borgs.weebly.com
Tack:)
Min hamster står också på bakbenen
Mvh Elin 🐹
Japp :)
Söta! Ursäkta att detta inte hör hit, men trivs dina hamstrar bra med alspån?
**//Amanda
Så himla söta. Ju mer jag tittar på dvärghamstrar desto mer lust får jag att pröva att ha sådana. Har tidigare bara haft guldhamster och känner nästan att jag inte vill testa annat. Jag måste verkligen fundera över det.
#14 Sån fin rumpbild hihi 😂
#15 Det skulle jag också vilja veta.
#15 och #16 tack! och ja dem trivs bra med alspån dem gräver lite i det och det luktar typ ingenting förutom lite träaktigt känns som det är värt sitt pris, däremot ska jag pröva carefresh underlag nu har beställt från animail i vit färg ska se om dem får lättare att gräva i det sen ser det fint ut 🙂
och #16 om du är intresserad av dvärghamstrar så är dem väldigt mysiga av sig iallafall mina nyfikna sitter gärna i handen och sen är det lite kul att man kan ha fler än 1. Jag tänker kanske skaffa en guldhamster när dessa två sötnosar går bort av ålder… men får se hur det blir!
#17 Ja jag skulle ju absolut vilja prova att ha dvärghamstrar iallafall. Sedan får jag ju se om jag föredrog dom eller guldhamster :) Jag har ett väldigt stort terrarium som jag kanske ska dela av faktiskt och då skulle man kunna ha båda sorterna på vardera sida. Men får se hur det blir :P
Nämen åh vilka sötnosar! Nu blev jag dvärgis-sugen igen.. Såå söta!😇
tack Annisch vad glad jag blir ^^ ja det är härligt att ha dem!