Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 1203 ggr
Fridelin
0

Silvergrå bö. unge?

Någon som har en bild på en silvergrå bö. helst unge? Jag misstänker nämligen att en av mina ungar har hen färgen. Kan vara nf eller rost också men jag tycker att han är för brun för det. Färgen påminner om bö sobel ungefär… Hans brorsa som är nf/rost har en helt annan ton. De är 2 veckor idag men ögonen är inte riktigt öppnade än, men så snart de är det kan jag ju lägga ut bild på honom. Men om ni har ngn bild får ni gärna lägga upp. Har sökt runt lite men hittar väldigt få på ungar.

Cireea
0

Hittade en äldre tråd som kanske kan hjälpa på traven, om än lite: 

http://hamster.ifokus.se/discussions/531edfdf8e0e740646000592-s-ev-silvergra-bo-lh-hona

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Fridelin
0

Tack! Denna unge är mörkare men det är väl inte ovanligt att ungar är lite mörkare?

Cireea
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nej nej ! 

Här är min Tequila (Silvergrå) som liten:

Cireea
1

Vuxen:

Fridelin
0

#2 Tack! Ja nog är det silvergrå 2 st andra är! Ev. Umb oxå eftersom de är enu lite mörkare, speciellt på hjässan. Men det kan ju variera. Tack så jättemycket! Väldigt söt hamster! #5 Tack! Väldigt lik min lille kille. Jag tror han är silvergrå bö. ev med umb även han. Jättesöta ungar! Tack för hjälpen!

Cireea
1

#6 Tack :) Bild på Silvergrå och Silvergrå Umb vid 3 veckors ålder: 

En klar skillnad 🙂

Fridelin
0

#Tack, vilken bra bild. Det kan säkert vara umb. Ni får hjälpa mig lite när jag lägger upp bilder. ;)