Vad för rum?
I vad för rum har ni er hamster?
Går det att ha sin hamster/hamstrar i ett rum utan fönster? Undrar för jag har ett 'garderobsrum' det är som ett litet rum! där skulle jag kunna ha dunaburen skulle isåfall ha dörren öppen till rummet hela tiden så det blir ännu bättre ventilation där inne.
annars skulle jag ju såklart kunna ha dem i ett annat rum har funderat på mitt sovrum där det finns fönster men dem skulle inte stå nära fönstren isåfall.. vad är bäst? sovrum eller 'garderobsrum'
Jag har mina hampisar inne i mitt sovrum 🙂
Jag tycker att man skall ha dem i ett rum med fönster så att de får ljus eftersom de annars går lite i Dvala. De får då lägre hjärtfrekvens och blir lite slöare eftersom att de tror att det är vinter när det är mörkare under en längre tid.
Så ha istället buren i ditt sovrum eller i vardagsrummet om det går + att hamstern då lär sig att känna igen alla ljud i huset/lägenheten och blir då lite tryggare. Annars går det ju i och för sig att ha en dagsljuslampa men jag tycker som sagt ändå att det är schystast mot hamstern/hamstrarna om de får "vara med" liksom. 👍
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
Har min i sovrummet.
//Jessie
kommer ha mina sen i mitt sovrum
min mail_: mideria.silverhill@live.se
har facebook också
Jag har min hamster i vardagsrummet. Hon trivs jättebra :)
**//Amanda
Jag har mina i mitt sovrum 🙂
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Alltid haft i mitt rum, kommer alltid ha
Jag ha också min hamster i mitt rum
Har mina i vardagsrummet.
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
ska ha min i mitt sov rum
SVEA