Hamster iFokus

Hamster

Etiketter: avelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 508 ggr
mideria
0

inte många hamsteruppfödare

har märkt nu när jag letar hamster att det inte finns så många uppfödare i landet??? stämmer det. försöker hitta i närheten där jag bor men det finns inte många alls + en som ska flytta uppåt i landet.  jag bor i västmanland/Hallstahammar men hittar bara uppfödare i Eskilstuna och örebro  och jag har inget körkort så det blir svårt att ta sej för att köpa en hamster tyvvär.. vart finns ni :)

min mail_: mideria.silverhill@live.se

har facebook också

jossa5
1

Ja, dels kan du ju kolla på www.hamsterforeningen.se  där finns det några uppfödare. Men sen kan man kolla både här inne och på dvärghamster.ifokus om det finns nån i närheten.
Annars hålla utkik på blocket eller lokala annonsmarknader. 

Men ja, det är inte överdrivet många uppfödare just nu. Men vi hoppas att det ska bli ändring på det, av uppfödare som har det som genuint intresse, och inte bara tar några kullar och sen lägger ner.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Fiona1234
1

Jag finns i Stockholm, men transporterar runt om, så transport till dig vore inget problem, men jag föder upp guldar, men vet inte om du vill ha guld eller dvärg :)

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

mideria
0

ååå mycket intressant Fiona jag vill ha guldhamstrar :) maila mej är du snäll :) mideria.silverhill@live.se och alla andra också för den delen letar mycket efter begagnade burar  för 150-200kr

har facebook också

mideria
0

tack jossa5 jag vill bli en seriös  uppfödare tänkte jag  :)

har facebook också

jossa5
0

#4 Det var så lite! Och det är roligt att höra att du vill bli seriös uppfödare! Alltid kul med sådana! :)

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

BlackandBlue
0

jag finns i vetlanda / småland ^^

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

Tessan01
0

#3 Jag har två burar som man kan koppla ihop till salu för 300kr för båda, annars 150 kr styck :) Du hittar mera info från den här tråden ^^

mideria
0

måste finnas flera uppfödare komigen och skriv jag vill kolla vad alla föder upp för färger .

har facebook också

Lojs
1

Vi är ganska få och utspridda, så det brukar vara svårt att hitta precis där man bor. Vi brukar lösa det med att hitta transport, eller åka långt och hämta. Ibland kan man ju åka tåg osv med.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lojs
1

Om man planerar att bli uppfödare så får man på något sätt kunna lösa det där med transporter.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

tilde.wahlgren
1

jag ska också  köpa hamster men förmodligen hos Fiona en av hennes 8 hamstrar Britta har precis fått ungar jag vill ha min gullunge nuuu😃

Hjärta SVEA Hjärta