Inte intresserad
Hej ^^ Jo, min hona (ca 5 månader gammal) har alltid varit ganska social, vill ganska gärna upp i handen och så. Men idag reagerade hon inte på mig alls, hon gick mest runt och hamstrade mat och gnagde på en pinne m.m visade inget intresse för mig, vad kan detta bero på tror ni? Blev lite fundersam när hon uppförde sig så annorlunda. Är alltid väldigt uppmärksam på just mina hamstrars beteende men vet inte riktigt vad detta kan bero på.
Mvh Mikaela
Haha,
det hände samma sak med mig! Min tjej är alltid så social, klättrar upp för armen och så, men en dag var hon bara helt ointresserad… xD
Hade några tankar om att hon kanske brunstade då, att det påverkade humöret elr ngt i den stilen? 🤔
Med Vänlig Hälsning Tindra
Medarbetare på guldhamster.ifokus
-Toulouse Cola Fanuel-
Haha, dom är så speciella dessa hamstrar ^^ det var inte brunst, hon brunstade dagen innan (hon har väldigt tydlig brunst) men jag får se hur hon reagerar idag!
Mvh Mikaela
Min hona är oftast ointresseradress av mig :P Hon kommer ut när hon får mat, annars är hon bara inne i huset. Ibland när jag precis haft henne ute och jag sätter ner henne i buren kan hon vara sökande efter mig och vilja komma upp igen. Annars brukar hon inte göra det..
Jo jag antar att alla individer är olika när det gäller just kontaktsökandet ^^ blev bara fundersam eftersom min hona vanligtvis är just intresserad av mig :)
Mvh Mikaela