Delof
Hade tänkt att köpa Ikeas delof! Men nu undrar jag ni som har det till era hamstrar , Har ni nått lock till dom ? Eller är den så pass hög att dom inte kommer över?😃
Jag har gjort min till två halvor. Min dvärg hamster har inte lock. Men min guld hamster har, med för att han har hängmatta och såna grejer. Jag tror inte man behöver lock om man inte har så höga saker i buren som dom kan klättra upp på å sen ur.
okej
Hur har du delat det? 🙂
Va kul! Jag ska också köpte en Detolf, jag kommer kanske fixa nåt som lock. Vet inte. Jag ska dela min i 2 med hjälp av hyllplanen som kommer med när man köper dom. Ska ha där i dvärgar i ena halvan och guld i andra :)
#4 hyllplanen i glas som kommer med funkar ej att dela med då dom är alldeles för små. Tror det är runt en cm på var sida som fattas.
#5 jaså? Hur hålls då hyllplanen på plats om dom är för små? Får se vad jag fixar då.
Inne i buren är det metall sklett som man lägger glasen på.
Ja, tänkte fästa den där med tejp eller liknande… Vi får se vad det blir ^^
Tejp är nog inte så bra. Då dom lätt gnaga igenom och lätt kommer igenom. Isf hade jag rekommenderat silikon eller något. Fast det Kanske inte är så bra. Sök på Google,