Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 1041 ggr
[Smultronet Ella]
0

Juligt pyssel till hamstrar

Hej! Nu är det så att jag har fått lite julkänsla, såhär mitt i sommaren, och undrar efter några juliga pyssel jag kan göra till min guldis i december (Läs: När skolan börjar och sommaren officiellt är slut). Skriv allt vad ni har :D

philippazon
0

Man kan göra en "mellan stor" tomte luva och där det vita "bandet" är längstner på tomte luvan (om bollen är längst upp) så syr man in lite ståltråd så den håller sig öppen, blir som ett gulligt litet kryp in.😃

»♛❣❣Hälsningar❣♛«

Tipsi3
1

#1 Jättekul pyssel! Fast då måste man hålla koll hela tiden :/ De får inte tugga på luvan, det är farligt ifall de får i sig trådar =(

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

philippazon
0

Ja såklart, men den kan annars vara rolig till en jul "photoshoot" :D

»♛❣❣Hälsningar❣♛«

Tipsi3
0

#3 Ja absolut! Bra foto studio rekvisita 😃

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

philippazon
0

He he he, krativiteten flödar duvet 👍

»♛❣❣Hälsningar❣♛«

Mirre395
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är ett enkelt pyssel som man kan ge som julklapp till hamstern/kaninen/marsvinet om man vill!!!;) Du behöver: -En Toalettrulle -paketpapper -valfritt hamstergodis/gnagar godis Gör så här: rulla in rullen i lagom mycket paketpapper( det ska sticka ut ca 5cm.) Stäng ena sidan genom att skruva pappret. Häll i godiset och gör detsamma med andra sidan. Klart!!!;) om du vill kan du med lite rep/snöre sätta upp den i buren så att hamstern får lite utmaning!

Mirre395
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är ett enkelt pyssel som man kan ge som julklapp till hamstern/kaninen/marsvinet om man vill!!!;) Du behöver: -En Toalettrulle -paketpapper -valfritt hamstergodis/gnagar godis Gör så här: rulla in rullen i lagom mycket paketpapper( det ska sticka ut ca 5cm.) Stäng ena sidan genom att skruva pappret. Häll i godiset och gör detsamma med andra sidan. Klart!!!;) om du vill kan du med lite rep/snöre sätta upp den i buren så att hamstern får lite utmaning!

tilde.wahlgren
0

bra tips #6

Hjärta SVEA Hjärta 

Alexxiis
0

#6 Det älskar min hamster så det borde ni verkligen testa. Har gjort sådana förut och hamstrarna älskar de :D