Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 489 ggr
Tipsi3
1

(K/Ö) 26/6 Guldhamsterhane

Hej,

jag vill para min guldhamster hona Toulouse, och letar fortfarande efter en guldhamsterhane! :) Jag är främst intresserad av att köpa en hane, men jag kan även låna.

En hane jag lånar ska vara minst 5 månader, han får gärna vara äldre men han är över 1 år måste han fortfarande vara i god kondition.

En hane jag köper ska vara minst 5 månader, han får vara äldre, han ska helst vara under 1 år. Men om han är över 1 år måste han fortfarande vara i god kondition.

Han ska helst (vilttecknat kan ev. vara av intresse) vara cremebaserad, lh och svartögd, men rödögt kan ev. vara av intresse. Satin ett stort plus, men inga krav. Rex spelar ingen roll, då Toulouse inte bär på rex. Han ska ha stamtavla, vara/bli registrerad i SHF och  ha ett fint temperament.

Här kommer lite information om Toulouse som jag vill para med hanen:

Toulouse

Född: 2014-01-13

Kön: Hona

Färg, teckning & hårlag: Offwhite bandad långhår

Uppfödare: Sofia Andersson, Vädersjös guldhamster uppfödning

Avel: Aktuell, letar efter en hane

Om: Toulouse är en fin och fluffig tjej på 5 månader som klättrar uppför armen så fort hon får chansen! Hon är en väldigt social och alltid orädd när det gäller nytt folk! Hon tycks charma alla… ;) Toulouse har ett väldigt fint temperament, som jag vill föra vidare, hon är både lugn och aktiv. 

Mitt mål med den kommande kullen är att få fram fina, friska och sunda ungar med bra temperament!

Vi finns i Stockholm, men jag är beredd att åka en bra bit.

Hör av dig till mig ifall du kanske har en passande hane, via pm eller här här i tråden!

Med Vänlig Hälsning

Tindra :)   Min uppfödnings hemsida:

www.twinkleshamstrar.tk

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

Slugawoo
0

Jag har en silvergrå ds satin lh hane till salu om det skulle vara intressant

Tipsi3
0

#1 Pm:ar dig!