Bästa veterinären i Örebro?
Hej!
Tror tyvärr min hamster måste till en undersökning hos veterinären, han har allt blivit slö och vill inte komma ut från buren längre som han alltid velat. Så fort när han är utanför sitt hus tar han bara in mat, tvättar sig jättesnabbt och sedan går in igen. Han har inte ens nått 1 årsåldern, så det har inget med åldern att göra.
Vet ni någon i Örebro som är bra på hamstrar + inte är alltför dyr? (inget krav dock, har sparat en summa)
don't let anyone destroy your happiness 
Jag har ingen erfarenhet av det själv, men har hört andra hamstermänniskor rekommendera Annalysen: http://www.evidensia.se/djursjukhuset-annalysen
Örebro djursjukhus på aspholmen är jättebra med djuren. jag upplever att sköterskorna på annalysen inte är de bästa.
djursjukhuset är också oftast billigare än annalysen
Annalysen är onödigt dyr! För att ta ett exempel så kostar ett svabbtest på hund 695kr men endast 299kr för samma test på djursjukhuset på aspholmen! Rekommenderar dom varmt. De har hjälpt mig massor med katten & hundarna. Underbara & duktiga!
Nu har ett mirakel hänt, min hamster är mycket piggare nu än vad han var tidigare! Men jag ska ändå hålla ett öga på honom. Tack för alla svar, då tror jag nog att Djursjukhuset är den bästa :)
don't let anyone destroy your happiness